هتل کریستال سان ست آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset3.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیااز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار گرفته و  از آب های زلالل و شفاف مدیترانه و ساحلی اختصاصی با ماسه های طلایی بهره برده است . این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری را داراست. هتل کریستال سان ست تا مرکزآنتالیا حدود ۷۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود ، از مناظر زیبای دریا و طبیعت اطراف و صدای دل نشین امواج لذت ببرند.است.ارائه خدمت توسط مجرب ترین نیروهای خدماتی در این هتل باعث رضایت فراوان میهمانان از اقامت در این هتل شده است.

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا مجهز به ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن می باشد که هرکدام دارای متراژهای متنوع و سازگار با هر سن و سلیقه ای می باشد. این اتاق ها به شیک ترین شکل طراحی شده و با رنگ هایی گرم و آرام بخش تزیین گشته اند تا میهمانان تور آنتالیا محیطی زیبا و دلبازی را تجربه نمایند.هر اتاق دارای بالکنی با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه است. همواره از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده و با بهترین و درجه یک ترین امکانات از میهمانان تورآنتالیا پذیرایی می شود.

sanset2.jpg

ویژگی های اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت ، از امکانات اتاق های این هتل آنتالیا به شمار می روند .کادر مجرب خدماتی این هتل نیز ، در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا هستند.

sanset7.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار که انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می دهد، تنها بخشی از امکانات گسترده هتل کریستال سان ست آنتالیا می باشد که در اختیار مسافرانآنتالیا قرار گرفته تا اوقاتی خوش و آرام  را در محیط دلنشین این هتل تجربه نمایند.

sanset5.jpg

مطالب مرتبط:




:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: